Livet leker!

Här kommer pics från dom senasta dagarna, ja jävlar vad allt flyter på, cityfestivalen duger men inte mer än så! Att hinna blogga finns inte med på världskartan, vi kör bara! Vi kööööööööööör!!! 

Ons: Bad o stek ute på ekbacken med becca, förklirr, lövudden med liveband o gott krubb, mot stan o cirkus! Kanonkväll!!



































Tors: Bakis till max, mamma nässling bjöd på både pool o sol, vi låg mest o mådde dåligt i vetskap om att vi skulle orka med en vild kväll till, förklirr hos matte o hanna sen ner mot stan, avslutade på pitcher's!







Fredag/Gårdagen: Ska vi inte ens tala om, hoppas mikkiz kan daska upp lite bilder som jag kan sno sen, idag mår jag inte bra! Ont i hals osv, fan för mig. Kan inte jobba när jag mår såhär heller, de suger stenhårt! Tror jag och mallan smittar varandra ://!!! Min älskade kamera är sönder oxo, eller displayen rättare sagt, så jävla sorgligt ärligt talat, den har varit med om dom mest sjuka sakerna o resorna!! Vill inte byta ut min skönhet men måste, så mot hälla för att köpa en ny nu dirrrrrrrrrrrrr!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0