020611

Kvällen i bilder, som sagt efter många om och men så bar de av hem till becca o därefter till johan. Sedan hamnade vi på Å.. What's up med Å? Vi går inte riktigt hand i hand men de dög väl! Mycket mer än så lyckades vi inte med, traska hem i de faktiskt otroligt behagliga vädret/värmen. Elr jo, vi svängde förbi macken påväg hem oxo! Fulla, glada o hungriga själar. En helt ok kväll med andra ord :)!!

Kvällen kom!!!!


De började med att jag fick sätta en dyngrak syster på bussen hem igen, blev inge kroga för hennes del. Min syster gjorde sitt under dagen, de fick räcka så hahaha!





Jag drack!

Jag däckade???










Nu sitter jag här med ett huvud som dödar mig, hur kunde jag glömma att känslan av att vara rå-bakis? Hemskt!!! Mallan jobbar haha, den jävlen. Hon är så håååååård!! Lite actimel påre här sen sängen innan de bär av ut på äventyr med zlataaan! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0