070611

Tjolahopp i värmen, vi kom precis hem från jobbet. Tänkte käka något men när värmen är så olidlig är ingen av oss sugen elr har ork att koka ihop nå. Ska iväg o kika när småtjejerna lirar match sen har vi själva fotbollsträning! Dåligt öm i kroppen efter gårdagens match som vi vann med 6-1! Mallan kicka 2 kassar, så jävla gött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BTW, Snuskigt dålig uppdatering men det har varit fullt upp hela helgen lång. Tänkte daska upp några bilder iaf!!

Fredag: Jobb 7.30-16.30, Sverige-matchen + käka på pitcher's vilket resulterade i ett gäng där var o en av oss var klapp kanon. Toppade helt klart vid hemgång! Skön kväll faktiskt!


Här har ni Alfa-paret Matte & Hanna!!!!!!!

Lördag
: Jobb 7.30-16.30 för min del medan mallan stekte sönder ute på björnön, moder jord bjöd på stek sen bjöd matte o hanna på partajj vilket vi avslutade på bmb sedan fyllkrubb på gamla milles!!!!!!!!!




Moster Annica & Moder jord :)




Mina fina kusiner Ebba & Tova :)







Chingleken, så jävla fuuuuuuuuuuuul alfa!!!



Puddingen var i vanlig ordning på plats!!



Söndag
: Jobb 7.30-16.30 mer död än levande, sedan bar de av ut till råby för att kika fotboll i de härliga vädret. Avslutade kvällen hos Matte & Hanna med pizza, massa gottis och BB-finalen!
Måndag: Sov till halv 11, var så äckligt sliten efter helgen. Stek på löga all day long sen var de som sagt dax för match som vi vann stonehardddddddd!!

Nu vet ni vad en liten del av vad som hänt, räcker så känner jag haha! Vore skoj om skattepengarna kunde rulla in typ NU, pallar inte vänta veckan ut. Blir ju helt nojjig att dom inte kommer haha fast jag vet att de inte är några problem, bara någon fix idé jag får för mig ni vet!!! Nu blire o slappa lite innan fotbollen. e






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0