150611

Hej!! Okeeeeeeej!! Pissregnjävel när vi båda jobbat, så typiskt, vår vanliga otur men tror jag att vädret är påväg att styra upp sig? 7.30-16 idag, imorrn med. Får la passa på att jobba så mkt som mäjligt nu, har ju slappat som en fucking hösäck när de inte funnits speciellt mkt jobb. Kötten såfort de blir läge säger jag bara!!

Bloggtorka by the way?! Verkar så, de är sant oxo. Tiden + orken är som bortblåst just nu.. 

Måndagen
var vi lediga så den bestod av löpning, storhandling, medelpass, mys hos Tilde + matchen mellan BK30 - VIK! Avslutade kvällen hos oss, blev rätt sent men kan vara skönt som attan att snacka ur sig ibland :)

Tisdag:
Ledig dag!! Löpte hem till moder jord där de bjöds på frulle, snylta bil så vi inhandlade både de ena och de andra, var överallt o ingenstans som yra höns, de blev iaf massor av grejer till balkan + lite annat nödvändigt för ni som hänger här vet ju att den varit ur form sedan förra sommarn (då den var underbart vacker pga av alla blommor) men nu är den på g igen känner jag. Har blommorna kvar dock eftersom vi hade för lite tid på oss igår men målade om pallen nyss iaf så de tar sig! Mot kvällen smällde vi på med en vinst, 3-2 mot Ekeby! Så jävla fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint bruds!!!!

Såhär såg stuket på blommorna ut i somras, lär bli något liknande nu oxo tror jag!

Än så länge ser balkan ut på detta vis, heltäckningsmattan var de bästa kkapet vi gjort på länge. Så jävla snyggt och skönt för den delen, 150x400 m gick på 300 spänn!!

Onsdag:
Vi har båda jobbat 7.30-16, bajkade hem för ett tag sen, ska snart iväg o fixa massa stufs om de blir som vi tänkt oss. Målade som sagt om vår pall till balkan lite snabbt i samma gråa färg som mallan har i sitt rum, kmr nog bryta av rätt fint där ute tror jag!!

Nu ska vi försöka slå ihop våra kloka så de blir nå mat, kan bli svårt för de enda man vill är arpaaaaa! Men att hålla emot är de enda jag har att säga :))) e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0