170611

Quick update.. Regnet har öst ner hela dagen o vi har jobbat 7.30-16 precis som igår, på något vis är deet mysigt tycker jag men jäkligt blött :P Tur att vi inte jobbar som typ plåtslagare?! Kan inte vara någon höjdare..

Igår drog vi på ett medelpass efter jobbet, totalt lurade, visade sig vara helt fel ledare o passet sög men de dög! rimslakaren? AIGHTTTTT haha! Kvällen bjöd på mys hos oss med Tilde, Lina o Jojjsan :))))) Jag fick min efterlängtade jordgubbsfil o kellogs special, gudomligt gott kan jag säga! Jag blev så mätt efter 1 L fil att jag däcka på soffan, blev kvar där över natten oxo btw, gött med nackspärr typ.. 


Nu ska vi bara durra lite snabbt sen bjuder Tilde på tacokväll, kan bli hur gott o mysigt som helst känner jag! Blir sjukt lugnt ivf, upp o jopppppa sig lite imörra! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0