picsssssssss

Vilken jävla kväll de blev i lördags efter jobbet, drog på en spontanare hemma hos kicko och vädret stekte på så in i helvete! Goa gubbar, alkhol, vattenpipa, stekande sol på kicko's balka var bästa på länge!! Helt klart! Vidare till sjökrogen, jag o lina kände oss typ som peddo-kärringar för alla var så jävla unga hahaha!




















Stripteas!!!





























Idag har jag jobbat 7.30-16.30 i skitzovädret, tror de är anledningen till att jag är som en fucking zombie på mornarna. Har aldrig haft problem att gå upp så länge jag minns men dom senaste veckorna kommer jag inte upp, ligger o drar mig i minst 40. Så jävla jobbbigt, detta måste få ett slut. Nu blire lite slapp innan vi bajkar till fotbollsträningen! Hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0