260611

















Här har ni lite pics från midsommar, vi jobbade 7.30-16/16.30 sen begav sig mallan på sitt håll o jag på mitt för ovanlighetens skull :P Orkar inte gå in på detaljer men kvällen var väl helt ok, inte mer än!! Tack för dä iaf!!

Igår sprängdes mitt huvud, låg i koma typ hela dagen, på kvällskvisten blev de pizza o massa gottis med mallan o pallon! Idag har jag o lullan hängt på stan, shoppat o lunchat. Inge träning för min del heller o de suger så jävla hårt, har nämligen ont i bihålorna och halsen :( Tror modern har smittat mig eller vi barandra? Hon har halsfluss och feber som gav utslag igår. Kommer så olägligt som de bara kan, match både imorgon och tisdag så håller verkligen alla tummar o tår att jag mår bättre imorrn på jobbet!!

Innan vi däckar blire lite spökprogram "de okända", creepy! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0