270611

Älskade sol. Nu kan man iaf allt säga att det är sommar!
Min lediga dag idag oxå, kunde inte vara bättre. :)
Vaknade runt halv 10 kuta till ica och köpte lite färg till barret, vet inte.. men jag förstår om vissa kunder tycker att man ser ut som en kurd när man har typ svart hår......

Har legat på Nathalies gräsplätt i ett par timmar men inte fan hände de nå med hudfärgen..Elin kom och joina oss efter att hon slutat jobbet halv ett. Efter lite suul och träning drog vi hem och har precis lagat mat. Elin ligger utslagen i sängen..stackarn håller på bli sjuk och det får hon inte bli, vi drar om 12 dagar??? :)))))))

Nu ska jag tagga till en förnedrande match.
HeJ!/M

Kommentarer
Postat av: Petra

Läste att du hade varit på hotell Azalea i alanya, Hur var det?=) Jag ska dit i augusti:)vad tyckte du var bra/ dåligt med de?=)

2011-07-25 @ 21:02:15
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0