010611

God eftermiddag era raggarballar elr vad ni nu vill kalla er själva, vilken awesome day de har varit so far! Underbar start på månaden Juni! Vi började med en saftig morgonpromenad innan vi bajkade mot Rudbeck för att glo på dom blivande studenternas Utklädnasshow, givetvis klämde jag ut en tår, inte så oväntat dock haha!
Vi blev kvar på stan rätt länge ja, strosa runt o såg hur skoj alla hade, allvarligt är jag grymt glad för deras skull att vädret blev så gött som de faktiskt blev. Tummen upp!!

Dagen till ära var ju i de stora hela pga av min kära lillasyster som jag var där nere o pinade mig. I år är de din tur <3 De är du så jävla mycket värd, tror inte du fattar själv vad du åstadkommit o hur mycket du kämat för dehär! Du är de bästa jag har o glöm inte att stoltare människa än mig finns fan inte! Grät som en stucken gris när jag träffade henne, fuller o glader som hon va fällde hon nog en liten tår hon också trots allt hehe! Kärlek till dig syrran!
Zlatans broder kriga!











Lullan kommer slakta mig rent ut sagt men dehär är bara så jävla mycket du haha, sweetie!





Efter ett X antal timmar på stan med Zlatan, så tänkte vi som så att vi avslutar kvällen med massor av alkoholhaltiga drycker! Dränker vår avundsjuka på glada studenter, enda utvägen! Ha en bra kväll allesammans. e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0