10 + 11 Juni!








































































































































LÖRDAG:






































Äntligen färdig, snacka om många bilder.. De finns fler men orken finns defenitivt inte! Efter denna helg bör ivf vi på emausgatan läggas in på rehab efter all alkoholintag + skitkäkande, inte bra men ack så roligt vi haft! Grymt!!

Idag har vi brunchat med nya grannen, så jävla schysst brud alltså. Hur nice?!! Bokat färdmedel till Gotland har vi oxo gjort så de blev lite fika + mys på Tildes balka i de härliga vädret! Ps. Jag har sovit till typ 12 hela helgen vilket ALDRIG händer, vaknar jag 9 så är jag glad, hoppas de har vänt efter snart 21 år haha! Jag har alltid velat vara en sån som kan sova bort en hel dag.. Konstigt nog!

Nu ska jag trycka i mig frödinge kladdkaka(sist ut haha) och kolla klart på program som handlar om kidnappning. Tänkt så jävla hemska människor de finns, skulle utrota varenda jävel om jag kunde. Godnatt e!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0