210611

Jag är så sjukt irriterad och frustrerad just nu. Jag är speciellt trött på att man jämt ställer upp och gör en massa saker men sen blir man ändå pissad i ansiktet. ÅH! kan inte förklara heller så låter bli.
Kan iaf säga att semesten är så efterlängtad så det finns inte!!!

I helgen blev det lite partaj, våran vän Mikkiz var hemma från Degerfors så det var klart vi var tvugna att fira de..hamnade på Kickos balka med stekande sol!! ;)





















Matchen igår slutade 1-1..men de va tur för jag hade fan börja gråta om vi förlorat haha. vi klättrar sakta men säkert upp mot toppen ;)
Nu ska jag ta våra smutsiga och äckligt grisiga matchkläder för lite tvätt. Ikväll är det fotbollsträning på schemat, hoppas vi slipper regn.

Hörs och ses!
/M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0