What's up?!

Godkväll! Klockan är cirkus 21 och jag har efter fotbollsträningen sakta men säkert börjat ta mig tillbaka till verkligheten, segare än snigelperra hela dagen låååååång. Efter inlägget tidigare drog jag en tvärdäck innan zlatan plocka upp mig, vi brumma vidare till becca sen ut till talltorp o irsta för att dumpa mallan! Lämna av henne sen gick vi på djurpark i brist på annat haha, rätt mysigt kaffe/restaurang faktiskt men nu har jag tyvärr glömt bort vad placet heter? De ligger påväg ut tillängsä iaf, inte alls långt ifrån panko ni vet! Förr hade dom strutsar där, de minns jag.. Hur coooolt?!

BTW, What's up med "vädret"?Är mitt nya ord, jag säger de hela tiden.. Soft kommentar ju så försök fan inte bita mig!!!!! Nu vet ni att jag var först!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dedär var bara ett expemel med vädret men herregud så underbart de är, vill bara var ute hela tiden. Kul att jag ska jobba hela helgen lång när de ska vara 25+, Inte dirket otippat om man säger så!!!

Nä, nu är durren ledig. De ska bli skönt att få bort gårdagens ågren, alltså alkoholintaget. Ikväll kan de bli en lite pizzaaaaaaaaaa om jag har tur :) e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0