020311

Solen skiner och himlen är blå, jäklar vad dagen varit stressig för oss båda på jobbet, helt sickt att man pallar trycket egenligen! Promenerade nyss hem med kicko hack i häl asgarvandes, vi fick nämligen reda på en AWESOME sak precis innan vi skulle hem. Säger bara som såhär: Det går bra nu kompis, det går bra nu! Just dessa nyheter behövde jag verkligen nu, något som får mig ännu mer pepp på andra fronter än träningen..

Låter som värsta deppen, o så är det verkligen inte men denhär känslan gör mig så sprudlande glad! Mer info kommer, kan inte riktigt öppna käften såhär offentligt än :P Nu ska jag slänga mig i soffan bredvid en pluggandes sambo. Senare blire en fläskig solning + fotbollsträning ikväll, ska köttttttttta sönder så jag får ur mig all energi! :D e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0