050311

Lördag o vi vaknade precis, icke bakis o mår prima skinka rent ut sagt! Känslan är fortfarande lika skön, med lite vilja blir dethär en lätt match! Gårdagen spenderade vi på jobbet ända fram till 16.30 båda två sen drog vi ett Medelpass75min med våra fina jäntor o en solning på det. Kvällen slutar inte här, tror aldrig ni skulle kunna gissa vad vi åt till kvällsmat så jag tänker berätta haha..Ungsgratinerad falukorv + hemmagjord potatismos, EN FREDAG, Vart är våra rollatorer?!?! Det är den enda frågan jag har att ställa, haha! Å andra sidan var det jävligt gött om jag ska vara ärlig! Tur att man är som en hingst i köket alltså!  

Resterande dagar då vi inte har bloggat(tors&fred) har vi jobbat på, tränat o solat. Iallafall jag lär lugna mig lite med solningen men jag har sånna perioder då jag bara älskar det, konstigt när det varit vinter i typ 40 år?! I dethär läget känns det ju underbart med lite värme o ljus!!!!

Idag ska vi till o börja med dra ett Medelpass 10.45, sedan hoppas på att bilen är ledig, vi vill iväg o äventyra lite men vi får la se :) Ps, Min externa är fortfarande inte på hemmaplan o därav inga bilder. Tråkigt men nödvändigt dock! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0