060311

FAN, Jag har varit vaken sedan 7, jag vill bara måla måla måla men M&M ligger ju o snarkar ikapp typ! Därför passade jag på att googla runt lite här på nätet HAHA, dörrarna ska slipas innan man målar dom, vi som lyckligtvis bara smackade på färgen, två vändor fick vi köra men å andra sidan så sitter den där den ska, det ser bra ut faktiskt :p


Loreen - my heart is refusing me!  Enrique Iglesias - Tonight(I'm fucking you)
Btw, Hur i helvete kunde Loreen åka ut? Jag är forftarande i Chocktillstånd..
Vafan lyssnar Svenska folket med? Arslet?!?!?!?!?!?!!!!!!

För att fördriva tiden innan Medelpasset kl,10 så skrollar jag runt bland lite musik. C ya later! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0