070311

Godmorgon gott folk, härligt med Måndag! NOT! Jag vaknade nyss upp med Tandvärk, det gör ont, riktigt ont, måste ringa till tandläkaren tror jag, hoppas på en akut-tid idag men ska till läkarn 14! Kan bli ett creepy möte men det måste göras!

Gårdagen blev inte heller som planerat, vi tränade, svängde förbi hos min mami o hos malins söta family ute i hökåsen o kom fram till att våra svettiga dörrar måste slipas med slipmaskin så janne the man ska förhoppningsvis styra upp det idag. Håller tummarna!
Justja, minns ni att vi inte skulle ha ätardag o noll alkohol, första vita helgen är avklarad :D Men en lagom stor godispåse o chokladkaka fick följa med hem yesterday. Något måste man ju få som belöning :) Mådde skit när jag skulle sova så kanske dumpar det nästa helg, vi får la se!


Nu ska jag sätta igång med diskberget o föbereda mig lite inför medelpasset 11.30 + läkarbesöket, hoppas på en tandläkartid sen jobba 17-22! Ha en bra dag, e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0