110311

Godmorgon gott folk! Vi har varit vakna sedan ca: 1 timma tillbax, vi väntar in träningen, mallan är iväg o hämtar en bil som hon ska fläska runt i idag hehe. Cool! När hon är hemma igen så blir det frulle sen medelpass såhär på förmiddagen, resterande eftermiddag tänker jag umgås med min fina mami eftersom vi är lediga båda två :) Får se vad vi hittar på för tok, kan bli en del shopping om jag tolka henne rätt :p

Underbart att solen skiner, om man jämför med igår, efter träningen igår så drog vi till hälla o handlade lite till kylskåpet ni vet, plus att jag hitta ett par ybersnygga träningsbyxor :D Svarta med rosa/vita/gråa detaljer, jag är totalt nöjd!

INTE NOG MED DET, Jag virussökte den externa eftersom mami aldrig lämnade iväg den tog jag hem den, o guess what? NOLL VIRUS :D Så nu ska det förhoppningsvis daskas upp pics som vanligt, mohaha!

Har har ni en fläskig bild från i december, obs att denna helg oxo blir nykter för min del. Tänkte jobba o träna röven av mig ist!

Innan jag avslutar detta ovärda inlägg tänkte jag passa på o hoppas att dörrarna blir slipade i helgen, hoppas verkligen av hela mitt hjärta, för att jag ska få min såkallade sinnesro! haha låter stört men jag hoppas verkligen! e

Kommentarer
Postat av: anonym

vart har du köpt byxorna? och lägg upp en bild

2011-03-11 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0