130311

Godmorgon härliga söndag som kunde ha varit ännu bättre om det var sol men jag ska inte klaga, jag mår prima skinka efter den andra vita helgen! Fint som snus att vakna upp o må såhär bra! Tog en promenad(i vanlig ordning) till jobbet imorse, jobbar 7.30-16.30. Direkt efter jobbet bär det av ut till hökåsen för att löpa med laget, kan bli tungt men jag är rätt taggad endå! :)

Justja, I fredags.. Det blev inte som vi tänkt, pga av vissa komplikationer var vi uppe halva natten. Har bara 1 sak att säga o det är att vi var på akuten o att jag aldrig mer vill vara med om den kvällen. Älskade lillasyster, jag var så rädd. Vet inte vad jag ska skulle göra utan dig! Slutet gott allting gott iallafall..

Gårdagen var ju så awesome som den bara kan bli, jag jobbade 7.30-16.30, underbara sol säger jag bara! Allt blir så sjukt mycket lättare när solen lyser, right?! Efter jobbet mötte jag upp bisis o ganska snart kom halvan o lillsis hem, vi begav oss ut på lite ärenden. Ba slängde upp facet o kammade hem storkovan, grym man är! Vi bestämde oss även för att förbruka vår ätardag igår till melodifetivalfinalen, blev massa gottis o mys hela kvällen! Kaggen strular idag men det är smällar man får ta, gott var det ivf!

Jag jobbar men sitter här? Har nämligen lucka vilket innbär: inge jobb, enda fram till 11. Segt som snigelperra! Fick nyss beskedet att dörrarna är påväg hem o att dom är grymt fina, våra vackra VITA dörrar! Wihoo! Blev genast på bättre humör när Mallan ringde o meddelade det! Hörs sen. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0