160311

HAHAHAH Godmorgon, jag är ledig idag men vaken nu, har sovit sedan 18 igår och nu är klockan 7! Dåligt trött! Plus att förkylningen slår ut mig totalt, har inga krafter känns det som, tur att jag fick mig ett gott skratt när jag satt mig här vid datorn o läste tidigare inlägg som mallan skrivit "Näe nu ska jag forstätta min städning som går under absolut tystnad haha". Hon är så omtänksam min fina vän!


"Min orginella favoritpostion" ser faktiskt ut såhär, vaknar alltid upp med nackspärr men endå kan jag inte låta bli! haha

Frukost har jag redan ätit, joinade mallan innan hon stack till jobbet, det blev havregrynsgröt med bananskivor o mjölk i. Blev dyngmätt, det är en stor skillnad att äta gröt med banan i ist för sylt, jag blir mycket mycket mättare när det är några bananskivor i! Testa ni med vettja!
Tänkte hoppa in i duschen om en stund, runt 9.40 plockar bigsis upp mig, idag ryker som sagt topparna plus E18 min, finally! Ser ju ut som fnuske i skallen, inte ok. e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0