170311

Tjolahopp! Ännu en Torsdag här o jag är vaken sedan kl 7, klockan är snart 8 och jag börjar inte jobba fören 13-22 men antar att jag är utvilad! Har sovit som en stock i typ 2 dagar, nu räcker det :P Lullan ligger i sussar medan halvan redan är på jobbet, hon tog btw på sig ett extrapass så vi jobbar kväll tillsammans. Wiho :D :D Burkar vi aldrig göra eftersom vi är på olika grupper, bla bla bla haha...

Här har ni lite bilder från gårdagen :)



Efter frisören kom farmor o farfar hem till bigsis o mös, vi käkade spicy sen dundrade jag hem. Var hemma hela kvällen, Lullanjoinade oss! Jag däckade stenhårt vid 23! Sweet!






Avslutar med denna bild, när farmor fick se den brast hon ut i garv o sa: "det ser ju ut som att jag ska döda dig", om blickar kunde döda, ni vet?! Haha! Dom är så söta, I Love them alot!

Nu ska jag nog slänga något i kaggen, den lilla hungern var här o härja redan när jag vaknade, SOM VANLIGT! Jag är fortfarande förkyld :( Åt helvete med allt känner jag bara typ, hatar att inte kunna träna, blir galen ju! Bojkottar skiten, ska ut på en powerwalk i det fina vädret åt minstonde! C ya. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0