180311

Jag undrar hur många i Sverigers befolkning som tänker såhär; fan vad jag är trött på denna snö! Jag är iaf EN av dom, när ska skiten ta slut??!!! okej att det kan vara mysigt när det snöar men de behöver ju inte överdriva. Idag har jag bil som jag ska glassa i till jobbet. JÄVLIGT SKÖNT tack älskade familj!

Igår blev det hårt jobb från 7.30-15 sen tog jag som sagt ett extra pass 17-22 med min älskade andra halva. Som hon tidigare sagt så jobbar vi typ aldrig ihop, när vi väl gör det, ja jävlar va bra vi är. Vi skulle lätt kunna driva ett eget jävla företag och maxa alla!

Nu ska jag börja röra mig, börjar 10 och slutar 16.30 ;) Efter det kör vi på medel 75min hoppas några roliga t-vänner vill med hihihi. Ikväll ska vi iaf gå på bio, det är premiär på hur många lingon finns det i världen :D sjuuuukt länge sen jag var på bio så det ska bli skÖÖJ.

Hoppas ni får en bra daaaaaaaaaaag/kvälll heheheh vi återkommer senare. BAJ
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0