190311

Tack för maten pärongubbe, hästen hette päronstubbe.
Jycken hette affe, han kunde inte göra kaffe!


Haha, lyxreklam ju. Jag i lillsyrran nöter den hela tiden!!! Nu sitter jag här o gluttar ut över innegården, solen skiner o himlen är blå, so awesome dude! Hoppas över allt annat att snön försvinner o INTE kommer tillbax, även om jag är en sån som älskar vintern, nu får det vara fan vara nog! Filmen igår var helt OK tidsfördriv en nykter fredag men  inte mer än så, elr jo, elr jag vet inte. Den var ialf okej, en fin film är nog rätt ord..

Strax blir det frulle, sen bär det av mot friskis för ett saftigt medelpass! Dålig träningsvärk efter igår btw, ofta det inte är sjukt att jag får sån träningsvärk när jag bara haft ett uppehll sedan i måndags! Creepy! e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0