220311

Godmorning pople! Klockan är 8, vi har varit uppe sedan 40 min tillbax, jag blev väckt av en jävla idiot, vägra jobba i vilket fall för idag har jag andra saker inplanerat men somna om kunde vi minsann inte!

Magen vaknade med ett jävla vrål, hungrig som en gnu men det finns inget att äta förutom torr gröt, funderar på att gå till ica o inhandla det ytterst nödvändiga. I brist på annat slängde jag in 2 maskiner tvätt i tvättstugan, jag menar, vem är vaken nu om man är ledig? Ingen, ne just det!

Dagen till ära har jag min fina lillsis till sällskap som inte mår 100% bra, som den "morsa" jag tror jag är ser jag till att hon stannar hemma hos mig och pluggar istället! När hon drar till skolan för prov så dyngar jag iväg till gymmet o bränner lite fläsk!

Senare blire o  bättra på brännan lite, vill bränna pengar på stan oxo, idag har jag ett sånt sug men det får vackert vänta!!!!!! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0