23:02

Så mycket är klockan när jag börjar skriva detta inlägg o mina vackra små gröna slår snart igen, bör göra detta forst så det får ett avslut också..

Dagen har varit helt ok, bortsett från att jag blev trött som en idiot efter gymmet. Det blev 40 min inervallträning på löpbandet sedan pumpade jag på som satan under cirkus 1 timme. Kände hur mina armar pumpade när jag var klar, for real, a pretty good feeling! Till lunch blev det blodpudding, damn vad gott det var, typ jag hjärta blodpudding, ärligt talat så måste jag börja käka det oftare!

En dusch sen bajkade jag mot jobbet i det rent ut sagt UNDERBARA VÄDRET & utbildningen som började 16, gick rätt fort tack o lov. Blev kvällsmat på jobbet(spagghetti o körresås) medan vi inväntade jojjo! Hann även brusa upp så jävla mkt att jag fick använda mig av uttrycket: kaffet kokar över och då är jag förbannad haha! Går inte in på details men kan säga att vi fan inte är dumma i huvudet, detta ska ni få sota för! Var så säkra!!!

Kvällen avslutade vi hos Michaela + familj på Vallby, jag somnade som vanligt :) Ska slänga mig i sängen nu som den heffaklump jag är..

..Innan jag dissar er tänkte jag skriva ut en liten teaser... Jag kan typ köpa ett hus i Thailand när jag får tillbaka pengar på skatten, TYP, känns för jävla gött om peter i BB skulle sagt! Jag har fan rätt så saftiga planer med några goa brudar! Nattinatti, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0