240311

Tjabba, Tjena, Hallå.. Solen lyser ännu en dag och det peppar mig lika mycket idag som alla andra dagar då det lyser, har dock inte varit ut än så kan inte avgöra om det är någorlunda varmt men det tror jag hehe! Vi sitter och inväntar ett medelpass som börjar 11.30, skulle behöva diska men orken finns verkligen inte. Bilden ni ser nedan är hälften av hur mycket det är right now now, suck!!!!!!!

Dagens stora fråga är om jag kan träna? Igår efter jobbet drog vi ett Station/medel 75 min, dom sista 30 sekunderna=slutspurten så trampar jag snett, ville spy, trodde inte att det var sant, o så försökte jag lira fotboll 1 timme senare men det gick inte så jag fick titta på hela den träningen. Totalt värdelöst! Ledbandet i höger fot fick sig antagligen en rejäl sträckning, alldelles svullet/blått nu, buhuhu. Men som sagt, jag viker mig inte i första taget, tänker pröva träna ivf, går det inte så drar vi nog till gymmet en sväng skulle jag tro :) Kan bli en liten solning på det mä..

Damn, jag är verkligen sugen på att göra något crazy today. Får la se vad jag kan få med mig mallan på, vi är som sagt lediga idag båda två. Svinigt gött! e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0