270311

Godmorgon!
Gårdagen bestod ju som sagt av ätardagen och den utnyttjade vi till fullo. Blev donken till lunch och 1kg godis + chips på kvällen typ. Som vanligt drog en viss person mat-koma-däcken på soffan. hahha. 2 andra töntar satt och kolla på frivisning av barnprogram och jag lovar hade nån sett oss hade dom ringt psyk hahahaha! " över bron, genom grinden, sen framme på stora röda kullen,jipppii"

Snart ska jag fixa lite lunch sen ska jag hem till en kompis och vi ska på ett sjujävla äventyr :) senare ikväll blir det iaf lugna puckar med hårdträning, station medel 75min blir våran utmaning haha. Tur att man har så kult med kompisarna så det inte blir lika jobbigt som de faktiskt är.........


En sak till som jag måste kommentera de är ju allt dalt som händer i livet, fattar inte hur man står ut ibland? vissa människor är verkligen trögfattade som inte förstår piken. A hejdå med det.

Blir lite solet idag oxåå hihi även om man aldrig verkar få färg ska man ge sig på skiten igen ihiihhihihiihihihih.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0