290311

Ska jag skratta eller gråta? Jag vet inte vart jag ska ta vägen, dethär vädret får mig så jävla off så det finns inte! Hur fan kan det snöa NU? Jag som verkligen tycker om vintern är grymt trött på den nu, allvarligt talat. Känner mig irriterad o har ont i hela kroppen också, att vakna upp såhär var helt klart sämsta på länge haha!

Får la bita ihop antar jag, ska strax trycka i mig lite frulle sen ut på en morgonpormenad med http://n4thaliee.blogg.se/, min trogne vän. Hoppas på att hon lättar upp stämingen lite, det brukar hon vara duktig på :)

Bilden tror jag nog bara att mina fina vänner m&n fattar, kanske lullan & bigsis oxo hahah!

Igår uppdaterade ingen av oss, vi hann inte? Tror jag haha, allt ara går av farten nu för tiden, så jävla aktivt så det är snuskigt. Vi jobbade först 7.30-16.30, min morgonpromenadan på 40 min till jobbetfår vi icke glömma att skryta om, sedan bar det direkt av från jobbet till friskis, körde dock ett bas/styrka pass o ja, mallan får skylla på mig men jag ville ha det avklarat o vårt medel skulle inte börja fören om 60 min :P Passet sög iaf pung!
En solning på det o sen bajkade vi hem o snaskade i oss lite kvällsmat, fil o flingeeeer! Min favorit, helt klart! Kvällen tillbringade vi här hemma, Lullan joinade oss, garvade som dårar när vi glodde på BB. Finns ju idioter till allt som sagt :) C ya later! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0