300311

Shit vad tiden springer iväg, snart är det april, ge oss lite mindre blåst o ännu mer sol tack! Dagen till ära har varit så sjuk soft, vi har båda jobbat 7.30-16.30. Jag o kicko lunchade på jobbet, sen var vi med om en incident som jag fortfarande är lite skärrad över hahaha! Vilka nötter vi är, säger bara busted sen får ni lista ut resten själva...

Nu sitter jag o mallan här efter ett Station/medel 75 minuters pass, jag har precis tryckt i mig ett kokt ägg och ett STORT glas med proviva-mango! Undra vad för slags nyttig o energifylld mat vår fina vän Nathalie Lag trycker i sig efter detta extremt tuffa pass? Vi kan bara föreställa oss, en B? Göttans isf! Vi väntar in Börjemannen, han ska plocka upp oss innan fotbollsträningen. Skönt att vara bortskämd ibland, :)

Med andra ord, en riktigt lugn dag på jobbet som jag tar igen nu med all träning! Ba o dynga ur mig all energi så jag däckar på 3 röda när jag kommer hem, nemas problemas. Ps, Sjukt taggad till Lördag! Wihooooo, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0