310311

Godmorgon, idag vaknade jag med en klump i magen och av att hela kroppen värker sedan gårdagens träning. Gött på ett vis men riktigt tung dag på ett annat vis, hoppas mallan vaknar snart så vi kan dra till grymmet. Jag behöver pumpa ur mig lite energi o rensa skallen!!

Idag har det gått 6 år sedan jag tog farväl av dig pappa, kan inte förså att tiden går så fort. Jag som fortfarande tänker på dig ofta, när ska känslan och tankarna försvinna? Av mig är och förblir lilla du så himla saknad!

Här är 2 av låtarna som spelades på begravningen, två väldigt speciella låtar för mig!

Starship - Nothing's gonna stop us now    Eric Clapton - Tears in heaven

Mina minnen av dig kommer aldrig suddas ut, jag glömmer dig aldrig. Vart du än är så tvivlar jag heller aldrig på att vi en vacker dag ses, tills dess vet jag att du vakar över mig som en av dom vackrasta änglarna! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0