Borta bra men hemma bäst!

Godkväller gott folk, nu sitter vi framför TV 4+ och kollar på tjejbråk från västerås haha, en viss person verkar ju vara med där så det kan vi bara INTE missa! Inge pinsamt!!!!

Efter morgonpromenaden bar det av ner mot stan, vi tog bussjäveln fan, shoppade som grisar sen drog vi ett medelpass på björnövägen, efter det blev det ytterligare lite shopping :p Vet inte riktigt hur mycket jag brände faktiskt, men en del..


Med mig hem fick jag:
- 1 par träningsskor
- 1 träningströja
- 1 vitt & 1 svart litet linne med spets eftersom jag inte kunde välja färg
- 3 par örhängen bara för att..
- 1 mönstrad o lila-aktig tunika med urringad rygg    
- 1 lila-aktig/genomskinlig tunikan med blom-mönster 
- 1 Khakigrönt och 1 lila linne med markerad midja
 


Nu tänkte jag fortsätta glo på tv, mina fötter värker efter att ha knatat runt en hel dag på stan plus träning. En sak till som vi kan konstatera är att jag är grym på att laga mat, min korvstroganoff blev skrämande god. Det kan mallan intyga! Borta bra men hemma bäst som sagt, ouer lovely home :) Sov sött, e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0