GODNATT

Godnatt? Eh ja, klockan är snart över 12 och vi ligger inte i sängen trots att vi är helt utslagna. Har smällt i oss lite nudlar, var tvungen, vattnade ju sönder i munjäveln när mallan käkade. Vi börjar båda till lunch imorrn o jobber sent in på kvällen men ska ändå upp vid 8, tänkte pumpa stenhårt på gymmet plus en solning om tiden räcker till :))))))

Här har ni en bild på mig och min lillasyster som små, egentligen vill jag inte lägga ut den, den är inte charmig på något sätt men det var en tuff period kan jag garantera er om även om jag var så sjukt go o glad, titta bara på hur jag ser ut (till vänster). Förstår ni nu varför jag tränar som en idiot? Aldrig mer säger jag bara, jag som har vädligt tydliga anlag för att lägga på mig vikt lätt, jag är helt enkelt född med en kraftig benstomme. Allvarligt talat! Så tro inte att jag lever som en dans på rosor, jag är äckligt avundsjuk på er som kan frossa i er vilken slags föda som helst o festa nonstop utan att förändras ett piss. Det är för mig en fucking jävla gåta! Orättvist också för den delen!

Nu har jag blottat mig, nu vet ni det, men som sagt så är människan aldrig nöjd!
Spelar ingen roll vad någon säger, jag är och förblir beroende av att träna.Slut! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0