MÖRARE ÄN MÖRTEN MÅRTEN?

Hallodär köp blåbär, vi tar det en gång till, NOT! Mina ben är lika möra som ett spagghettistrå om inte värre, det är illa, läskigt illa. Har jobbat 7.30-16.30 sen maxat hem för att byta om, idag blev det ett puls/medelpass! Helt ok faktiskt, Linn Broberg heter hon som har passet, för er som ville veta det, liten o nätt jänta, fattar inte var hon får all energi ifrån, den jäkeln. Känner mig som en fucking heffaklump när hon står där i mitten, flyger hit o dit, inte alltid lite gött å vara lång plus "kraftig benstomme" som är ett finare ord för fläsk typ haha! Nej, nu skoja jag, iaf om vissa personer läser detta, då får jag smisk! Jag e ju så vacker, SOM SAGT! I nästa liv..

Nu kom lullan o mallan precis tillbax från affärn så jag ska slänga mig i soffan, väntar in en unge i minuten. Hoppas på att få se några polare som jöbbar på förlossningen vettni, Wiho! e 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0