Några hundralappar fattigare!








(Dåliga bilder på vad för fotografier som sitter i ramarna, men 3 av 4 är på pappa + ett minnesalbum av honom! Tar bättre bilder när allt är så gott som klart, inom snar framtid, ihope!)

Jodå, det blev en del grejer till lägenheten som jag fick med mig hem idag. Eller rättare sagt till mitt rum som är sjukt mysigt nu på kvällen, längtar tills om några timmar då jag får krypa ner. Kul för er som dyngar, hoppas ännu en gång att ni mår riktigt dåligt imorrn! Själv jobbar jag 7.30-16.30 både Lördag&Söndag!

Medan jag är på jobbet imorgon ska dörrana slipas, nu är det spikat o jag är så glaaaaad! Efter ytterligare en sväng till IKEA med halvan(drog även till med kvällskäk där) + solning så blir det soffhäng, såg att det var en hel del bra på TV11 för er som också tänkte glo ikväll. e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0