NEWBODY


Jag är säkert så jävla tjatig men kan inte sluta lyssna, så jävla grym låt! Känns som om
jag svävar på nå slags moln när jag pumpar upp volymen i min ensamhet, me like!



Sådärja, ännu en Måndag på jobbet avklarad, 07.30-16.30, tungt pass! Mindre pigg nu, känner mig snorig? Bihålorna svider o jag vägrar bli sjuk, hur ska jag få det att gå ihop? Får hålla tummarna helt enkelt!

Något som får mig på bätte humör är när kicko klampar in på jobbet med våra fina stufs från NEWBODY, så jäkla nice, det är helt klart dom skönaste underkläderna som finns! Med andra ord något ni bör pröva om ni ej har gjort det tidigare! Nu sitter jag o överväger om jag ska träna? Finns det ett fläskigt pass kan det bli så att jag dyngar dit, vi får se. Vet att jag borde vila men om 1 timme klättrar jag typ på väggarna, jag känner mig själv för väl!

Sist ut idag på jobbet var jag hos en kund eller rättare sagt ett par som kallar mig för deras lilla ängel, många av kunderna gör det pga av mitt hår "justja, det är hon som har änglahåret"! Såhär ser det ut när jag sovit med blött hår i fläta, oborstat, en jobbdag på över 8 timmar! Ni fattar! Men på onsdag ryker skiten, skämt å sido men min groteska E18 ryker med hjälp av slingor o toppning på det! Kan inte bli annat än dunder! Sist var i november och jag som lovat både mig själv i frisören att bättra mig! Äsch..Soffan nu, ciao e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0