Sliten?

Hello!
Har precis tagit hand om disken och det tog mig inte mer än 10 minuter. Men när jag kommer ut i vardagsrummet hittar jag Elin i sin orginella favorit position. Och ja, hon sover djupt som fan nu haha. Jag tänker inte väcka henne heller för jag vet hur trött och sliten hon är. Dessutom har hon gått och dragit på sig en förkyldning?! Liksom nu som vi ska köra som mest.
Idag har vi jobbat, jag jobbade bara till12.30 men elin jobbade hela dagen lång. Bra att hon är ledig imorgon annars kommer hon gå in i väggen. + att imorgon ska hon unna sig lite extra ;)

Efter jobbet drog jag hem till Selma, blev ju totalt a s g- a t t a c k som vanligt när man umgås med så ruuliga vännor! :)))) Hon håller på att gnäller om hennes hår..de är liksom hur fint och silkeslent som helst så kommer jag flottig, fläckig och slitet och allmänt fult hår :'(((((((((((((((((.

Näe nu ska jag forstätta min städning som går under absolut tystnad haha. Så blir damma och plocka lite. Imorgon jobbar jag 7.30-12.30. JIPPI.

pok Malin. ( hahaha, alltså pok!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0