Gårdagens bilder!



























enchilads är helt klart en av mina nya favoriter :)




En hel del bilder från igår som ni ser, vi hade ivf hur mysigt som helst, det blev som sagt häng på valby med michaela & micke + barnen! Dom har blivit så stora, Stephanie 5 år & Theo 3 år, känns som att det var igår sen dom var småkottar :P Vi käkade massa gott, hamnade i matkoma o däckade som vanligt när vi är där haha! Var väl hemma runt 23 igår, vaknade idag och 20 min senare (10.00) var vi på friskis för att svetta oss igenom ett medelpass!

Som ni ser på bilderna tatuerade vi oss, eller njea, jo, mallan fyllde i sin o jag gjorde en till stjärna bara, inge stort men 1 till för pappa, fyllde i den med svart färg, rest in peace! Du kmr alltid finns vara med mig, jag vet det men saknad kommer jag aldrig komma ifrån!

Nu väntar jag in mAAlan, vi ska STORstäda. Jag har ätit gröt, hatar verkligen havregrynsgröt när det varken finns banan att skiva i eller mjölk, vi har inget av det, usch! Ha en skön söndag, njut av solen! e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0