Våffeldagen!

Gókväll!
Idag har både jag och elin varit lediga så vi har verkligen farit runt hela dagen. Redan imorse drog i iväg för ett medelpass, även pallon hänka hihihi. Blev snabbt hem och duscha för att sedan ta sig till Gryta och låna bil.
ÄNTLIGEN har vi storhandlat och då menar jag storhandlat! Blev mat för nästan 2000 spänn men de kommer bli som varje månad att vi äter upp allt påengång sen sitter vi där resten av månaden :)))

Efter allt handlande körde vi Lullan och hennes kompis till deras förkrök..inge sugen man blev att festa. Men nu har vi verkligen haft en vit månad och det känns helt ok. :) Nästa helg ska de fan bli galej så det ska bli kulT HIHI.
Vi får ju inte glömma att just idag är det våffeldagen och de kan man inte svika. Vi köpte även lite efterätt och felix herngren filmen men vette fåglarna om den var så toppenkul som vi trodde. Nu ska jag slänga mig o soffan och dra en fet däck. Imorgon jobbar både jag&elin 7.30-16 och efter de mina vänner, ÄTARDAG ♥








HajdoO /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0