040511

Fuckoff and die, du är för ful för mig o dina morsa går för en hundring! Vi mår som två bankade bävrar, träningsvärken tar kål på oss snart, vi kom nyss hem från jobbet som vi knappt klarade av att pina oss igenom. Allvarligt talat! Det blir inge träning efter passet igår och deffen gör det inte bättre, vi går inte hungriga men fan vad det tar på kroppen alltså. Helt slut! Vi kör på cirkus 1 timme PW ist, minst lika effektivt :)

Bilden la jag upp för det är brist på sånna just nu, min kamera är på vifft nämligen. Den ska vara på hemmaplan inom kort ivf men mer än så kan jag inte säga!!!

Ikväll slår vi på stort, ska glo på fotboll i Hallsta! Inge kallt, men klart man måste hejja på!
Vi ♥ fotboll typ, mer sant än jag ♥ kvarg med lite fun light i! Mitt nya leverbröd, o Mallans nya favorit är sportknäcke med groddar o keso på! Mer än så berättare jag inte men att vi inte ska stå i vassen i sommar är en sak som är säker! Ok, lite ivan haha men vi kör på så får vi se how it ends lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0