070511

Godmorgon sjusovare! Solen skiner o himlen är blå, vi har redan hunnit varit ute o gått plus käkat frukost! How awesome? Perfekt väder för bröllop idag :D Ska bli så skoj, nervös är jag oxo, kommer med all säkerhet gråta floder men det är smällar man får ta!

Igår blev det som sagt stan, shoppade alldeles för mycket men det är väl oxo smällar man får ta. Kanske slänger upp lite pics imorrn elr så på vad jag fick med mig hem, det blev ivf 2 par converse o massa sommarkläder för min del. Gött! Längtar ännu mera till semestern nu, Gotland v.28 framför allt wihooo! Plus att Lullan hittade en studentklänning som var så äckligt jävla fin, grät typ var jag blev så stolt när jag såg den på henne. 10 juni kan bli en tuff dag för mig haha! Chicken is the shit!

Kvällen tillbringade vi hos H&M, dom bjöd på deffkäk. Helt okej gott med kött o hemmagjord wok, synd bara att sockersuget var så skyhögt att vissa av oss grät. Men jag ska erkänna att det kändes för jävla gött imorse när man stått emot. Nu måste jag gitta om jag ska hinna med allt innan det är weddingtime :D Känner att det kan bli en sjukt nacho dag/eftermiddag/kväll/natt hehehehhee. Fred ut! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0