170511

Phju, jag är helt slut efter 5 km PW med mami. Fattar inte vad som hänt med henne, hon springer typ fram nu för tiden haha jag hann knappt med plus att jag inte var sugen för fem öre. Vi gick i Rocklundaspåret som för all del var rätt mysigt nu när jag tänker efter, mitt knä är bättre idag och det är ju bara så jävla underbart :)

Vi sitter och lyssnar på eric amarillo - om sanningen ska fram, kan ju fortfarande inte sluta lyssna. Mami tyckte jag skulle koppla i högtalarna så snart undrar väl grannarna vad fan vi håller på med haha! Jag är på Gryta för er som inte fattat det. Har varit här sedan igår efter simturen o bastuhänget igår, mös hela kvällen lång med min bästaste Lullan. Fattar inte hur man kan ha en så underbar lillasyster o mami som jag har!!!!

Vi får inte glömma att jag haltade mig till gymmet runt 11 tiden på förmiddagen igår, cyklade 1 timme o sedan haltade jag hem o tröck i mig gröt innan det bar av till banken. Säger ju att jag inte kan sitta still, blir galen vilken sek som helst..Skönt att vara ledig men inte när man är halft handikappad så är sjukt glad att det känns bättre redan idag :)


Avslutar med denna härliga bild från 2009? Klockan är cirkus 21 på kvällen, vi har hunnit vara på After Worken @ BMB i ungefär 1 timme sedan spydde jag ner hela toan o blev utkastad. Ramlade ihop så vakterna bar mig till bilen, fick bärhjälp in i mitt kära hem också sen låg jag o pendla mellan spyattackar och garvattacker! Tänk så tokigt det kan bli men fan så mycket roligt vi varit med om. Hörs! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0