280511

Hola!
Jag tänkte bara tala om för er kära vänner att nu är ännu en resa inbokad i sommar. Denna resa bär dock inte av i Sveariket. Jag och mina tre vänner packar väskorna och far till Kreta vecka 30! =) Jag tycker det är så jävla skönt att ha de planerat och kläääärt. Nu är det bara att maxa in jobb så man slipper leva som en fattilapp resten av livet :)))))

Just nu sitter jag här och tänkte plocka undan lite. Har hunnit tränat, handla och kolla fotboll! Elin har tagit på sig ett extrapass 17-22..hon mådde riktigt kasst nu innan så hoppas det går fort och bra.
Ikväll blir det bärs och fotboll!!!!!!!not. dock fotboll haha. Man önska ju att man kunde dra en fet jävla utgång men icke sa nicke, imorgon har vi match och vi ska KROSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hajdoOooOo
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0