310511

Godkväller, hur awesome är de inte att de fortfarande är varmt ute när klockan är cirkus 22? Man kan ju inte annat än älskat!! Klev precis ut från durren efter en lång lång dag med massor av ärenden. Mallan & Lina bajkade nyss till coop, jag betsällde hem jordgubbar medan dom ska mumsa massa gotti dom jäklarna!

Dagen har bestått av, tatuering för min del o mallan joina, sedan city för att shoppa lite smått o gott, förnyat mitt pass har jag också så de blir no problems att ta sig till Kreta V. 30 :D, besökt apoteket samt lunch/middag på Waynes med några sköna jäntor och så givetvis fotbollsträning på de! Helt ok soft dag känner jag, varmt o svettigt, inge hets någonstans elr så, önskar verkligen att jag kunde ha de så jämt. Att glida på en räkmacka i en månad elr 12 skulle inte skada!!!!! Måste skaffa mig en äckligt rik karl känner jag! Gah, Vilket önsketänkande! MEN OM, Vart isf? Haha!

Här har ni den nya skönheten som jag för övrigt är sjukt nöjd med, ännu en anledning för mig att inte sola men stygnen ska minsan bort på Torsdag! ÄNTLIGEN!!!!!

Nu måste jag ta plats i Mallan's säng så jag får en riktigt skön sådan till BB eftersom kanal 11 slutade fungera i vardagsrummet bara sådär! Hade, hejpa. e

Kommentarer
Postat av: merlys

snygg tattoo kvinna!!

2011-06-17 @ 20:54:34
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0