BILDBOMB!

Hej!!!!!!!!!! Hemma från jobbet, sjukt varmt väder som alltid när jag jobbar. Är ledig imorgon och då skulle visst temperaturen sjunga? Fan vad lack jag blir. Så jävla orättvist jämt tamefan!

Nu tänkte jag äntligen daska upp lite bilder från valborg och från bröllopet i lördags! Ps, på valborg glömde jag kameran där jag var barnvakt så under kvällens gång finns tyvärr inga bilder och i lördags blev mitt minne fult vid ca: 17 tiden! Men det får la duga :)

FÖRST UT ÄR VALBORG:


Anledningen till att jag var barnvakt var just att de hade ordnats en överraskningsmöhippa för min moster, blondinen i mitten ;)








PICS FRÅN I FREDAGS:





BRÖLLOPET:


Världens finaste mami!































































































1 & ½ timme senare? Tröck i mig en kvarg-burk under tiden oxo, nu slänger jag mig i soffjäveln så jag orkar med fotbollsträningen! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0