Deck på 5 röda!!

Jag stupar när som helst, jag är ruggigt slut efter kvällens cirkelfyspass som tar död på hela kroppen och då menar jag verkligen HELA kroppen! Allvarligt talat är de ett av dom roligaste och mest motiverande pass jag någonsin varit på, sebbe o brodern hans är ruskigt bra ledare alltså!
Som om inte de vore nog? Jobbat har vi oxo gjort, 7.30-16 sedan bar de av hem till farmor o farfar med mina fina systrar där de bjöds på farfars mumsigaste körresås ♥
Känns som att jag aldrig sitter still, btw så har inte bilden något att göra med inlägget men i brist på annat så lägger jag upp den med följande förklaringen: Sysslan jag gör mest under dagen är att diska, typ 40 tusen gånger på jobbet och även när jag kommer hem! Jag hatar det lika mycket varje gång!!!!!!!! Hoppas dedär diskmaskinsköpet blir av inom en snar framtid!!!

Hann även slappa en sväng innan passet, fick ju damp när mallan väckte mig och fråga om jag skulle med o träna när de var 15 min kvar, va ba o löpa dirr.. Till kvällskäk blir de dinkelbröd som mallans moder jord bakat o sen säger vi godnatt så vi orkar prommenera till jobbet imorrn! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0