Iphonemys!!

Jepp, istället för fredagsmys så har jag, mallan o knugen haft wordfeudkrig hela kvällen! Totalt slut efter veckans långa jobbpass varje dag plus stenhårda träningspass på de!! Som sagt är de ekorrehjulslivet som gäller nu, sova, äta, jobba, träna samt den andra nyktra helgen på rak! Känns riktigt bra faktiskt, kakor och mjölk blev min bästis kväll. Är så mätt att jag inte kommer kunna röra mig inom dom närmsta timmarna!!! Dedär med att ladda upp pics via telen gick Inge vidare så vi dumpar de än så länge! Igår handlade vi mat för nästan 2000:- så idag blev de korvstroganoff till middag oxo, nu ska jag sova innan jag spricker. Ledig lördag och söndag, de blir massa träning och annat skoj. Fred ut, e!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0