Monday morning!

Den låten har jag haft i min skalle all day long @ work, tänker på min fina vän knugen när jag hör den haha?! Vi båda har jobbat idag, 7.30.16, snacka om att de var tungt att gå upp imorse. Trodde jag skulle somna ståendes, mina påsar under ögonen var lika svullna som 5 timmar gamla blåtitor osv osv osv. Nu Har vi precis käkat potatisbullar efter ett helt ok medelpass, tänkte strax durra av mig svetten så vi kan dra oss mot knug alá knug och glutta jersey shore 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BAAAAAAAAAAAAM!!!!!!

Lördagkvällen tillbringade jag btw hos hanna&matte efter jobbet, mös lite framför tv'n och sådär va..
Gårdagen tillbringade vi först och främst i sängen där vi oxo åt frulle, sedan drog moder jord med mig till hälsomässan här i stan. Älskar att hitta på busiga saker med min mami, hon är så söt :) Följande aktiviteter låter som såhär, donken, affärn=godis, glo fotbollsmatch i de svinkalla vädret, häng hos Alforna till alla kvällens roliga tv'program! Avslutade lite fint med att svänga förbi arpa för att plocka upp en kebbabpizza samt pommestallrik! Om vi sov gott? Skjut mig vad mätt jag var, idag är de back to reality i vanlig ordning.

Innan jag rullar in i durren tänkte jag påpeka att vi bokat hotell i sthlm 7-8/10, vi tänkte shoppa, glo sverige-finland på någon shyrre pub och sedan dra en fet utgång men de viktigaste av allt är givetvis frukostbuffen hahah! Sjukt gott alltså!!!!! Vi är väl 10 pers elr nå sånt, kvinnor som män, kan bli galet. Ciao e!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Bor ni fortfarande i samma lägenhet?

2011-11-02 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0