Underbara och soliga Lördag!

Synd bara att en annan jobbar 16-21, lira nyss match mot norrby. Allvarligt talat så spelade vi riktigt bra idag, hade spelat under hela matchen, positivt snack på plan och jag satte en kasse på straff, med ynka 1 min kvar får moståndarna in ett riktitg skitmål om jag ska vara ärlig. Oavgjort med andra ord, vilket för mig känns som en förlust när vi lirat dunder hela matchen! Jag är på ett jävla pisshumör nu, vill inte alls jobba utan bara ligga hemma o sura. I domhär lägena önskar jag att jag inte var så förbaskat plikttrogen som jag är..

Gårdagen bestod av morgonpromme, jobb 7.30-16, medelpass 75min som sög balle så vi stack efter uppvärmningen för att tillbringa kvällen hos vår bästa knug som rulla hem från sjukan igår!

På bilden har ni stjärnorna som alltså förgyllde kvällen igår, de är fan en bild från Kreta kom jag på nu. Skönt med lugna kvällar ibland :) Dax att trycka i sig lite krubb, ciao E!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0