Bättre sent än aldrig?

DETTA INLÄGG BÖRJADE JAG PÅ FÖR NÅGON DAG SEN MEN AVSLUTADE DE INTE FÖREN IDAG, DÄRAV DATUM OCH TID!!!

Hmm, jag vet inte jag de men att bloggen har glömts bort totalt är for sure. Antar att de var sommaren slash sensommaren som tog över all vår tid med en massa härliga bravader så de fanns inte tid till att blogga helt enkelt. Känns som att de är dax att dra igång igen, frågan är bara om inspirationen/motivationen finns där? Btw så hatar vi vår headdddddder, den är ju helt ruttet gammal, obs att jag inte längre heter Nordquist i efternamn. Utan bara Pettersson efter pappa min eftersom mamma bytit till sitt flicknamn Henriksson!

Tänkte göra ett försök ivarjefall så jag börjar med att slänga upp pics från i Lördags efter förmiddagens fotbollsmatch som vi vann med 4-2. Mallan kicka 2 kassar och jag 1, den känslan är alltid lika skön för er som inte prövat på den!!! oj oj oj ni skulle bara veta hur mycket bilder vi har på lager alltså, tids nog hamnar väl dom oxo här..



















Kvällen började såhäro sedan bar de av mot bmb, shakade verkligen röven av oss precis som jag lovat! En Är det ett plus elr minus att man träffar massor av folk man känner ute? De beror kanske på vilket mode man är i? I Lördags kryllade de ivarjefall av kända ansikten och jag diggade de!!

Nä, om jag skulle ta en dusch efter dagens spring i tvättstugan, jobbpass 12-17 samt medelpass. Synd att orken är så låg, skulle behöva dra mig mot ica steens innan 20.00(stängning) men känner att de icke kommer bli av.

Skulle kanske passa på och säga att de blivit en hel del träning på sista tiden, förra veckan körde jag 2 pass om dagen plus att jag jobbade varje dag. I träningen räknar jag in friskis, fotbollen, löpning, simning, vi går eller cyklar även överallt vilket gör en hel del. Synd bara att man super bort de varje helg, dax för en nykter period? Bör övervägas ganska starkt känner jag, som sagt är sommaren över nu och att gå i ide passar ju perfekt när vädret är såhär tråkigt?!!!

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0